8 Ocak 2013 Salı

EVDE SIKMA MEYVE SUYU

Ben normalde çabuk hastalanabilen, zayıf bir bünyeye sahibim.

Evet... Bu yıl o kadar üst üste hasta oldum ki...  En son hastalandığımda ise ilaçsız, yatarak geçirmeye çalıştım.(Çünkü antibiyotik çok sevmiyorum) Sonra 3 gün geçti ki yatak döşek, inanılmaz bir ateşle hastalandım.

Hergün yapabilsek bu atomu çok daha iyi olacak

Evet şimdi bu kadar gevezelikten sonra gelsin tarif:)

MALZEMELER:

1 adet nar
2 adet havuç
1 adet elma
1 adet portakal

YAPILIŞI:

Bunları meyvesuyu sıkacağınızın yapısına göre parçalayıp sıkın. Bir kaşık yardımıyla karıştırın. Atom hazır:)
Biz birgün de eşimin isteği üzerine 1 adet kiviyi de denedik bu karışıma... Damlayla suyu çıkıyor kivinin kivi ziyan oluyor. Ziyan olması açısından tavsiye etmiyorum. Ancak o birkaç damla direk kivi tadını verdi ki buna çok şaşırdık. Ondan bu deneyimizi de sizlerle paylaşmak istedim.

Nar gibi bir antioksidan, portakal gibi C vitamini deposu, havuç gibi A vitamini deposu, elma gibi hücre yenileme meyvesi... Sonuç: SAĞLIK... Yanına maydonoz,brokoli,lahana,prasa suyu da ekleyebilirsiniz. Tadı nasıl henüz deneyemedim. Deneyebilince onu da paylaşıcağım.

Suyu yerine posasıyla yiyebilmeniz tabiiki tavsiyemdir. Ancak benim gibi direk yiyemiyorsanız ya da malum posalı bu kadarını yemek mümkün değil ki hepsinin vitaminini almak istiyorsanız; size tavsiyemdir.

Bizim akşam yemeğinden 2 saat sonrası için tercihimiz bu atomu deneyenlere şimdiden afiyet olsun:)

Hiç yorum yok: