8 Ocak 2013 Salı

ÖĞRETMENLER GÜNÜ



Bu resimler duruyor hala... Yani 24 kasımdan resimler... Ne kadar uzun zaman olmuş yeni şeyler ekleyemeyeli demek ki..  Bunlar benim öğretmenler günü hediyelerimden bir bukle.. Diğer hediyelerimi yediğimiz için ve fotografını çekmeyi de unuttuğum için onlar burada yok. Ancak olsun. Zaten size bahsetmek istediğim aldığım hediye çeşitleri değil:)
İlk başa yüklediğim bardak.. Çünkü bu bardak beni çok mutlu etti. Atatürk'ümüz hala çocuklarda üst düzeyde diye.. Konya'da çünkü çocuklardan çoğu resmen Atamızdan nefret eder düzeydeydi.Bu çok şaşırtıycıydı benim için...


Buradan geç kutluyorum biliyorum ancak... Tüm öğretmen arkadaşlarımın geçmiş öğretmenler günü kutlu olsun. Mesleğini benim gibi çok seven tüm öğretmenlerime diyorum ki, minik şekerlerimizle birlikte nice öğretmenler günlerine inşallah:)

Hiç yorum yok: