28 Şubat 2013 Perşembe

artan bıskuvıler



Arkadaslar...

SORU:
 Bazen az kışılık hazırladığımız tatlılarda kullandığımız ürünlerden artar. Benim de biskuvim artmıştı.
 Bu durumda ne yapmalıdır?

A. Ziyan mı olacak, elbette  ertesi gün hemen tüketilmelidir.
B. Zaten az kaldığı için aynı gün tüketilmelidir. Zaten az birşey yapmaz.
C. Çöpe atılır direk. Mideme yazık değil mi? Birsürü kalori hem de...
D. 1 hafta dolap raflaından birinde saklanır. Hatta dahaz fazla... Bayatlıyor ama olsun. Yine de yenir.
E. Buzluk poşetine konularak buzdolabının buzluk kısmında dilediğimiz kadar saklanır. Aylar bile geçse bozulmaz böylece.

Evet hanımlar cevabımız elbette hepsi olabılır ancak size göstermek istediğim cevap E.

Test ettim onayladım 2 y bekledi ve çıkardığımda tadında da bozulma olmamıştı. Taptaze gibiydi. Bisküviler et vs gibi bozulmalı birşey olmadığından buzluk zehir etkisi de yapmıyor.

Biglimi sizlerle paylaşmak istedim. Ne düşünceliyim değil mi? :)


7 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım çok güzel bir bilgi paylaşmışsın...
teşekkürler...

Gurme Şirine dedi ki...

bu arada yan taraftakiler harika olmuş :)
emeğine sağlık...

Emine ME dedi ki...

canım bilgi bilgidir :)

yan taraftakiler için de asıl sana çok teşekkürler canım... sayende resimleriyle ekleyebildim yana da :)

yesimdusova dedi ki...

bende kalanalrı buzdolabına koyuyorum, yoksa hemen bozuluyorlar.. sonrada orda unutuyorum:(

Emine ME dedi ki...

olsun canim unutsan da bozulmayacagi icin sorun yok :)

Bak Bu Harika dedi ki...

Benim cevabım A şıkkı:) İzlemeye aldım seni bende bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com

Emine ME dedi ki...

ben de aldım ben de :) hoşgeldin..
blogunda paylaşımların çok fikir verici buarada...