14 Şubat 2013 Perşembe

Izgara Tavuk Pirzola (2 veya 4 kişilik)








Tariflerim yine birikti ve ben yine fırsat bulup da yeni ekleme yapamadım. Ancak sanmayın ki blogumu unuttum. Öyle unutmadım ki, yaptığım lezzetlerin birikmiş fotoğraflarının yanında tarifleriyle birlikte işte karşınızdayım :)

email ile kaydolursanız bloguma ekleme yaptığım günlerde mailinize haberi gelecektir. Lezzet takipçilerine duyurulur :)

Ben vejeteryan değilim ancak et,tavuk,balık vs ürünlerde burnuma koku geldiği anda bunları yüyemeyen biriyim. Benim gibileriniz varsa aranızda, tavukta hiçbir koku bırakmayan bu lezzetli tarifi kesinlikle sizlere öneriyorum.




MALZEMELER:

900 gr pirzola tavuk pirzola
1 adet kucuk boy sogan
1 diş sarımsak
1 caybardagı sut
1 tatlıkasıgı domates salcası
1 tatlıkasıgı bıber salcası
1 tutam kekik
1 tatlıkasıgı zeytınyagı
1 caykasıgı tuz
1 caykasıgı karabıber

YAPILIŞI:

  • 1 adet soğan rendelenir. Sarımsak da sarımsak ezicide ezilir.
  • Bir kaba alınmıs pirzolaların üzerine sogan, sarımsak, domates ve bıber salcası, baharatlar, tuz, zeytiinyagı,süt... Yani malzemelerimizin tümü dökülür.
  • Ve bastırmak suretiyle pirzolalar bu karışımla güzelce harmanlanır.
  • Izgarada, teflon tavada ya da tost makinenizin varsa ızgara kısmında ki ben bu şekilde yaptım; pirzolalarımız resmimde de görüldüğü üzere dumanı tüter şekilde pişirilir. 
  • Veee.... Eşimin ve benim bu lezzete yorumumuz: Immmmm.... :)))
  • Deneyenlere şimdiden afiyet olsun...


Hiç yorum yok: