19 Şubat 2013 Salı

Fen ve Teknoloji-TEMAS GEREKTİREN ve GEREKTİRMEYEN KUVVETLER(5. sınıf)

Merhaba arkadaşlar...
Sizlere yazılarımda ara ara mesleğimden bahsetmiştim. Tüm derslerimde fotoğraf çekmem imkansız... Ancak birkaç dersimin sonunda fotoğraf çekmeyi başarabildim ki, şimdi sizlerle bundan bir bukle paylaşacağım.

Bu 5. sınıflara konu anlatımlarımdan... Konu hangi kuvvetler temas gerektirir, hangi kuvvetler temas gerektirmez.

Biliyorsunuz ki bu yıl akıllı tahta kullanılmaya başlandı. Ancak İtsnbaul gibi büyük şehrin merkezi okullarına nedense hala girebilmiş durumda değil. Bu yüzden de çocukların özellikle benim dersim gibi yani fen bilgisi dersi, zorlandıkları derslerde bizler biraz daha aktif olmak durumundayız.

5. sınıflarda yaptıklarımız çeşitli etkinlikler oldu ki onları paylaşmaya çalışıcam sizlerle..

Evet... Etkinliklerimden biri... Derse giriş cümlem şu olmak kaydıyla: 'Çocuklar bugün çok sevdiğiniz birşey yapıcaz. Ne olabilir tahmin edin?'   'resim mi çizicez öğretmenim?'  'Evet... ' 'Ollleyyyyyyy '   konuşmalarıyla birlikte bu ve benzer tablolar çıkıyor tahtamıza... Çizimler elbette bana ait..

Bu resimde çocuklar en çok elma ağacını ve futbolcuyu(onda da topunu ve özellikle topunu) beğendi. Bir de biri şunuu demişti: 'Öğretmenim neden siz resim öğretmeni olmadınız?'  Evet.. 5. sınıflar için hayat bu... Şu resmi çizen birisi hemen resim öğretmeni olabilir:)

Buarada bu ve benzeri tüm resimleri 5 adet 5. sınıf şubem olduğundan birebir aynı tabloyu oluşturmak suretiyle, 5 kere çiziyorum. Ben ressam olmayım da kimler olsun değil mi? :)

O kadar saf ve temizler ki... Çok seviyorum çocuklarımı...

Hiç yorum yok: