12 Mart 2013 Salı

Sofralarımdan























Hanımlar... Yine günlerden misafirdi ve de bu da soframızdan kesitler... Soframızdan da görebileceğini gibi butik kurabiyemde ilk denememi yaptım. Yalnız kalıbım yoktu. Kesmekten şekillemeye herşeyi elle yaptım ki tarifi de vericem sizlere de.. Olmuş mu, ne dersiniz?
Harici çok beğenilen diğer lezzetlerimi de elbette tarifleriyle birlikte ileriki postlarımda vericeğim. Şimdilik yoğumluğumdan bu resimlerle yetinin...  Bol lezzetli sofralarınız olsun ;)

7 yorum:

yesimdusova dedi ki...

çok güzel bir sofra ellerine sağlık.. şehriyeli salatayı da çok severim. kurabiyelerde ilk deneme sonuçta, tecrübe kazanıcaksın..kolay gelsin..

Bak Bu Harika dedi ki...

Ağzım sulandı:) Bloğunu izlemeye aldım bende bloğuma beklerim. www.bakbuharika.com

Gurme Şirine dedi ki...

oooy oooy ooooy çok güzel mamalar hazırlamışsın canım...
ellerine sağlık...
kurabiyelerinde çok şeker olmuş :)
kalıp kullansan daha da güzel olurlar ...

Emine ME dedi ki...

yesimdusova; Bak Bu harika; Gurme Sirine...

Hepinize cok tesekkur ederim. Kaliplisi da deniecegim evet izleyin ve gorun :) Ama once zaman bulup herseyin tarifini paylasmaliyim. Off off... Bu blog icin cok calismam lazim cooook :))

Bak Bu Harika ikidir izlemeye aldim izlemeye aldim diyosun izleyenlerde ismin yok neden? :P

Büşra Kahveci dedi ki...

Kurabiyeler çok şirin olmuş ellerine sağlık cnm :)

Büşra Kahveci dedi ki...

Ben bunları yerim :)Ellerine sağlık canım

Emine ME dedi ki...

cok tesekkurler tatlim.... kalibim olmadigindan bu kadar oldu daha iyileri kaipli olacak zamanlarimin basina :)