3 Ocak 2014 Cuma

KAŞARLI OMLET TARİF VİDEOM

Bana uzman tv ne tarif yapıcaksın diyorsa onu yapıyorum. Yoksa bu birçoğumuzun bildiği bir tarif, bunun yerine ben başka tarifi çekmeyi tercih ederdim:)

Ama yine de içinizde tam kararında kaşarlı omlet yapmak isteyenler varsa,videomuzu izleyebilir:)

Şimdi geçelim kaşarlı omlet videomuza:) Videonun altına da tarifi ekledim.Videodan izlemeyi sevmeyenler için alternatif olabilmesi adına:) Deneyenlere şimdiden afiyet olsun.




Kaşarlı omlet yapmak için gereken malzemeler:
- 2 adet yumurta 
- 2 yemek kaşığı un
- Kaşar peyniri
- Zeytinyağı veya çiçek yağı
- Tuz
- 1 çay kaşığı pul biber

Kaşarlı omletin yapılışı:
- Yumurtaları derin bir kaseye kırın.
- Un, tuz ve pul biberi ilave edin. 
- Kaşar peynirini ekleyin. Tüm malzemeleri iyice karıştırın. 
- Zeytinyağını tavada kızdırın. Omlet karışımını tavaya döküp pişirin. 
- Omletin iki tarafının da aynı şekilde pişmesi için omleti ters çevirebilirsiniz.
- Kaşarlı omlet servise hazır. Afiyet olsun! 

1 yorum:

Harun AY dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.