5 Ocak 2015 Pazartesi

İşten çıkarılan baba& gözyaşlarını silen minik tuana

Az önce haberleri izliyordum. Su resımdekı mınık kız ve babası hakkındaydı haber.. Kısacık geçen, haberdekı ruhu içselleştirmeye bile bize zaman tanımayan bir haber...Bizden, gerçek olan, o severek izlenilen dizilerdeki yalan dünyadan uzak, gercek bir yaşam bu.. Kı ben gerçekten bu haberden cok etkılendım ve arastırdım...Sizlerle de paylaşmak ıstıyorum..


Resımdekı minik kız yanı Tuana resimde net belli olmasa da babasının gözyaşlarını siliyor. Bir baba, evin reisi, dağı, kapısı..Ne dersenız..Neden ağlar? Bu babanın ağlama nedenı evıne ekmek götüremeyecek olmak ne yazıkki..

Bu resımdekı kısı, Antalya'da taseron bır fırmada güvenlık gorevlısı olarak çalışmaktayken, yılbaşı hediyesi olarak (yeni yıla hos geldin, ülkeme hos geldin) , işten çıkarılmıs. Ki sırf bu baba yok çıkarılan, onunla birlikte 199 tane daha kişi, aile.. Sebebi ise özel güvenlık ıhalesı yenılenmesıymış.

Soruyorum. 30 yasında bebeğine bakmak zorunda olmak olan bu babanın hediyesını begendınız mı? 5 yasında olaylaydan bıhaber bu mınık Tuana'nın, babası üzülüyor dıye üzülen Tunana'nın üzüntüsünü hissedebiliyor musunuz?

Ben hissettim... Yeni yıllar, umutsuzluklar Türkiyem...

Hiç yorum yok: