10 Ocak 2015 Cumartesi

KIŞ İÇECEĞİ ( SAHLEP )



Soğuk kış günlerinin

vazgeçilmemesi gereken

 içeceği olan sahlepi

      unutmayın.

      İçin, içirin..




                                               Ben şuan içiyorum.

                       Süt + Sahlep =Mutluluk...          
                             
         Oh , Miss :)

Sahlebin Faydaları

  • Enerji verir.
  • Göğsü yumuşatır.
  •  Kalbi kuvvetlendirir.
  • Vücut ısısını arttırır.
  • Sindirimi kolaylaştırır.
  • Basur şikayetlerini azaltır.
  • Cinsel gücü ve isteği arttırır.
  • Aybaşı kanamalarını düzenler.
  • Bedeni ve zihni kuvvetlendirir.
  • Kabızlığı giderir ve ishali keser.
  • Bağırsak tembelliğine karşı kullanılabilir.
  • Sütle birlikte hazırlanması besleyici özelliğini artırır. 
  • Öksürük ve bronşitte faydalıdır.
  • Bağırsak solucanlarının düşürülmesine yardımcı olur.
  • Müsilaj etkisiyle dokular üzerine yumuşatıcı etki yapar.
  • Mide için yararlıdır. Mideyi rahatlatır, hazmı kolaylaştırır

4 yorum:

yemek tarifleri dedi ki...

harika tarifler paylaşıyorsunuz ellerinize emeğinize sağlık...

Emine Elvan Eker dedi ki...

tesekkurler:)

Fulya Süzen dedi ki...

Merhabalar,
Ben yeni geliyorum sayfanıza:)
Sahlep çok sevdiğim bir içecektir.
Ben de sayfama beklerim sizi.
fulyapimlezzetler.blogspot.com
Görüşmek üzere...

Emine Elvan Eker dedi ki...

Merhabalar Fulya Hanım.. Genıs bır zaman bulur bulmaz sayfanızı detaylı ıncelemek uzere gelecegım mutlaka, aklımda.. Çok tesekkurler, görüşmek dileğiyle..