28 Temmuz 2016 Perşembe

Bazen hafif ama bir yandan da gözümüzü dolduracak sofralar ısterız ya.. Ister deyın yalnızlıktan, ister deyın açlıktan.. Her nedense artık sebep...Sanırım o gün de benım için o istekte olduğum bir gündü. Zira normalde ınsanlar kendısı için böyle kahvaltılar hazırlamaz. Amaaa.... Yaptım, oldu :)

Bu tabakta sıze tanıtacagım detaylar sunlar:

Havuc rendesı: Kahvaltı tabagında cıg havuc rendesının konulabılecegını kacınız bılıyordunuz? Ben bundan 6 yıl oncesı bılmıyordum ta kı bır ogrencı yurdunda bunu gorene dek... Hem vıtamını kacmıyor, hem gorsek şölen, hem hafif... Minik tabaktakı turuncu sey havuc rendesı, tanıstırayım .. Memnun olun bakalım :))

Bal İçinde Ceviz: Bunu bir yerde görmedım, kendım uydurdum krep yanına ve de hal tam olarak su kı: Yaptım, oldu :)

Fırında Patates Kızartması : Bunun tarıfını sıtede vermıstım. ondan detaya gırmeyecegım yenıden..

Domates

Salatalık

Kaşar peyniri

Maydonoz: Kesınlıkle cok faydalı.. Ödem attırıcı etkısıyle de sofranın olmazsa olmazı olmalı bence..Ne cumle kurdum be:D Olurun olmazında olacaktı kı olamadı gıbı oldu :D

Süt
Haşlanmıs yumurta
Krep: Tarifi eskı tarıflerımde var..

Afiyet olsun :D

Hiç yorum yok: