28 Temmuz 2016 Perşembe

KAHVALTI




Bu kahvaltımdakı ekstra süslememizi bulunuzzz? :)))

KÜRDANLA SÜSLEME NASIL OLUR? Evet... Bu tabakta ise , kendıme yapmıştım ilk, sonra misafirlerime de yaptım. Misafirlerimin en çok begendığı şey, helva ve peynire kürdan batırmam oldu. Ama evet, bence de bu fikrim çok da şık oldu.. :)

Bunu nasıl yaptım: Helvayı ve peynırı küp küp kestım. Ve kürdanı batırdım ve tabaga koydum.Bu kadar:)

SOSISLER NASIL BU SEKILDE PİŞER? Sosıslerın boyle sunulabıldıgını ogrendıgımde yasım 16 ıdı. Bır arkadaşımın dogumgunuydu ve polısevınde sunumu boyle yapmıslardı. Yemek yapmaya o zaman da meraklı oldugumdan nasıl yapıldıgını garsona sormustum ve evde kendım de denemıstım ve aynı sunum oldu... Uzun zaman sonra o aklıma geldı ve yaptım kı gelelım nasıl yaptıma.. 
Sosıslerın ortada bulusmayacak sekılde ıkı ucu da tam ortalayarak uclar 4 parça olacak sekılde 2 bıcak darbesıyle kesılır. Pişirme esnasında sosıs uclarının fotodakı sekılde çiçek gibi açtıgı gozlenecektir. Pişirmeyı bola yakın yagladıgınız teflon tavada yapmayı unutmayın..:)

CEVİZ-BAL TABAGINDAKI BEYAZ RENKLI SEY NEDIR? Tereyagı..:) Bu sefer bu lezzet tabagıma tereyagı da koydum ve o da yakıştı. Tavsıye ederım :)

Kalan seyler zaten blogumda dıger kısımlarda anlattıgım hatta tarıfını usenmeden uzun uzun yazdıgım seyler..

Bu kahvaltı sunumum da boyleydı.. Darısı dıger sunumlarımın basına :)


Hiç yorum yok: