8 Mayıs 2017 Pazartesi

SATILIK ÖRGÜ BEBEKLER




Bugün sizlere elleri becerikli, tasarım adına zihni kuvvetli, tatlı mı tatlı Betüş'ümün tatlı bebiklerinden bahsediceğim.


Eklenen yeni çeşitlere bakmak adına instagram hesabı :instagram amigurumi_by_betus

İster instagramdan arkadaşıma ulaşabılırsınız, ister buradakı mail hesabımdan bana...








Ama siz de her evde olan klasık süslerden sıkıldıysanız, en değerliniz ( bebeğiniz ) adına kanser etkili plastik oyuncaklardan bunaldıysanız, mezun olan kuzenınıze üniversite mezunıyetınde hoş bir hediye vermek ıstıyorsanız, yeni doğum yapan arkadaşınızın bebeğine küçülüp kalacak kıyafet yerıne hep hatırası olacak şirin bir hediye vermek ıstıyorsanız, çocuğunuzun doğumgünü masasında orjinal süsler kullanmak ıstıyorsanız, düğün arabasında size özel süsler kullanmak istiyoresanız, nişan tepsinizin tasarımında bu bebeklerle en farklı siz olmak ıstıyorsanız, farkım 'kendi tasarımımı yaptırıp kullanmak' diyorsanız, 'ben yakın arkadaşıma herkesın verecegı hediyeden en guzelını ve farklısını vermek ıstıyorum ' dıyorsanız,  reklam filminizde değişik ve dıkkat cekıcı bebişleri kullanmak ıstıyorsanız, yeni tasarım aracınızı vb  tanıtmak adına farklı yollar arıyorsanız, kesinlikle Betüş' e göz atın derim...

Fiyatları örgü süresine göre değişiyor. Ama sunların tatlılıgına bakın, ben bayıldım... :))) Altta daha fazla foto da ekledım inceleyin derim..











Hiç yorum yok: